søndag 26. september 2010

NYNORSK

hei!
I dag skal eg skrive om korleis eg skal bli betre i nynorsk. Først kan eg si kva eg kan. Eg kan bøye alle regelrette substantiv, men ikkje de uregelrette. Eg kan bøye noen typar verb også, men ikkje alle. Eg har eit passe stort ordforråd, eg har lært meg nokon nynorske ord, som ikkje finnes i bokmål.
Eg syntes eg skal øve litt meir på substantiv, mest de uregelrette. Også lære meg korleis eg skal bøye dei forskjelliga verba.  Einaste måten å gjere det på er å pugge. Det krev at eg øver på det også utan at det er lekse. Å ha eit bredt ordforråd er også veldig viktig, derfor burde eg lese fleira bøker. 
Eg synes nynorsk er eit vanskelig fag, og meiner det er helt unødvendig å lære det. Vi kjem sannsynligvis aldri til å få nytte av det, meiner eg dag. Derfor er det litt vanskelig å finne motivasjon til å lære det. Men det er eit fag på skolen, og vi må gjøre det. Så da blir eg bare nøydt til å jobbe hardt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar